Pages

Labels

Tuesday, December 11, 2012

edaran terakhir kad jemputan kahwin

Tinggal 1 week and 4 days lagi, before majlis resepsi aku..500 kad jemputan kahwin telah pun diedarkan.. masih ada balance lebih kurang 100 lagi. Untuk yang jauh2, aku dah post, baik tetamu mak, mahupun member2 aku sendiri, semua dh di pos..

Rasanya, tetamu mak, semua dh setel. Tinggal tetamu aku je lagi yang masih tak setel. Di jabatan geo, hanya supervisor dan member lab aja yang dah aku bagi, yang lain belum lagi. maybe selepas viva master aku ni, aku akan edarkan. Malas nak bagi awal2, nanti takut mempengaruhi mood aku nak viva pulak. Sakit hati jugak bila fikir pasal viva ni. Tak aman dan tak tenteram aku dibuatnya..

Biarkan cerita pasal stress di jabatan tu.. now, fokus kpd kad jemputan yang ada.. inilah kisah aku dan kad jemputan kahwinku...



Ada 2 versi. Hitam gold dan putih silver. Tamak menguasai diriku time ni. Sampai pilih dua2 design sekali.



Pakai sarung tangan ni, untuk elak kad kahwin jadi comot bila bersentuhan dengan tanganku yang ada enzim dan peluh ni. Dan juga bagi mengelakkan silverdust dari kad kahwin tu, berpindah ke tangan aku.

Ready to go..

3 comments:

  1. Good blog! You have described in a nice way.
    Thanks for sharing this information.
    Kad jemputan

    ReplyDelete
  2. Good blog! You have described in a nice way.
    Thanks for sharing this information.
    kadkahwinonline

    ReplyDelete
  3. Good blog! You have described in a nice way.
    Thanks for sharing this information.
    kadkahwindiy

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...